lundi 2 août 2010

Ohoj!

Så trevliga ni är som väntar på mig fast jag är så tragiskt sen.

De här pocketböckerna har jag att dela med mig av (jag kommer att lägga in dem i högerspalten också):

Ganska många av mina böcker är olästa eftersom jag plockat på mig några pocketböcker som verkat bra när jag beställt kursböcker de senaste åren. Sen har jag haft fullt upp med kursböckerna...

  • Ajvide Lindqvist, John: Låt den rätte komma in
  • Burman, Carina: Islandet
  • Englund, Peter: Stridens skönhet och sorg
  • Enquist, Per-Olov: Lewis resa
  • Franchell, Eva: Väninnan
  • Lindgren, Torgny: Pölsan
  • Malmsten, Bodil: Kom och hälsa på mig om tusen år
  • Rosenberg, Göran: Plikten, profiten och konsten att vara människa
  • Strömstedt, Margareta: Natten innan de hängde Ruth Ellis
  • Svedjedal, Johan: Tänkta världar
  • Swahn, Jan Henrik: Lingonkungen
  • Tamas, Gellert: Lasermannen
  • Voors, Barbara: Sömnlös
  • von Zweigbergk, Helena: Ur vulkanens mun

3 commentaires:

  1. Jag ser att jag brutit mot reglerna genom att lägga ut för många titlar. Ska jag stryka några för att göra cirkeln mer överskådlig?

    RépondreSupprimer
  2. Nej det tycker inte jag - âterigen, även jag har tänkt lägga upp fler - det är ju inget som säger att alla lânas med en gâng, inte sant?

    RépondreSupprimer
  3. Ohoj igen... Ska vi börja önska nu?
    För egen del skulle jag gärna lâna följande:
    - Lewis resa, POE
    - Natten innan de hängde Ruth Ellis, MS
    - Brev till samhället, Eric Ericson
    - Gregorius, Bengt Ohlsson

    Samt ställa mig i kÖ för Att besegra fru J efter Annannan!

    RépondreSupprimer