samedi 17 juillet 2010

Ett livstecken från fjärran nord

Kära medläsare,

jag semestrar i Skellefteå och kommer inte att börja cirkulera något innan jag kommer tillbaka ner till Luxemburg. Jag har köpt ett par böcker med tanke på bokcirkeln, sen ska jag plocka ihop lite smått och gott ur hyllorna här och lasta i bilen som styrs söderöver fredag till söndag nästa vecka.

Läser just nu: Väninnan, Eva Franchells beskrivning av tio år i Anna Lindhs närhet. Rekommenderas, kommer att cirkuleras!

1 commentaire:

  1. Jag har faktiskt just nu läst ut Franchells "Väninnan" och delar helt din uppfattning. Som gammal RK-medarbetare tycker jag dock att hon är litet för diskret, skvallerfaktorn kunde ha skruvats upp en bit tycker jag...

    Bengt O. (bry er inte om signaturen ovan)

    RépondreSupprimer