jeudi 30 septembre 2010

Fler böcker

Hej!
Jag inhandlade nâgra ytterligare i Sverige sist, om nâgon skulle vara intresserad av följande:
- Kall feber / Jerker Virdborg
- Stundnde natten / Carl-Henning Wijkmark

ska bara läsa ut, sen finns de till fullständigt förfogande!

/FH.

3 commentaires:

  1. Kall feber vill jag ju väldigt gärna läsa, inser jag när jag ser recensionen. Intriger i forskarvärlden borde jag kanske få nog av i arbetslivet, men det är sällan sådana uppenbarar sig i litteraturen, och när de gör det blir jag nyfiken.

    RépondreSupprimer
  2. Sâ snart den är utläst skickar jag den - och skickar gärna med den andra med, helt klart läsvärd.

    RépondreSupprimer
  3. Jag läste Svart krabba av Jerker Virdborg tidigare i höst och hade tänkt skriva något om den. Det svåra var att allt jag ville säga avslöjade lite för mycket om boken så det blev inget. Men den är bra.

    RépondreSupprimer